Winkelwagen

geen items
Totaal:
€ 0,00
Waar blijft je bestelling?

Waar blijft mijn bestelling?

 

 

Je hebt een pakketje besteld en je verwacht dat je bestelling binnen 2 - 3 werkdagen bezorgd wordt, maar hij is er niet… Vervelend, dat begrijpen we! Onze excuses voor het ongemak. Door de drukte kan er vaar een vertraging optreden. Je hebt van ons een mail gekregen met de track & trace code van Bpost wanneer we je bestelling hebben verzonden. Hier kun je de status van je bestelling volgen.

Door de extreme drukte kan het voorkomen dat een pakket langer onderweg is. Helaas moet je dus nog even op je pakketje wachten, maar we doen hard ons best om het zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen.

 

Wanneer moet ik contact opnemen?

Heb je na enkele dagen nog geen track & tracecode ontvangen? Geeft de track & trace aan dat het pakketje geleverd is, maar heb je het niet ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken voor je uit waar je pakketje is.